Czas trwania kursu:
64 godziny zegarowe.
Opis kursu:
Celem kursu jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w stosowaniu marketingu internetowego w e-biznesie
Kurs przeznaczony jest dla:
osób, które posiadają umiejętność obsługi komputera oraz chcą zajmować się marketingiem internetowym
Program kursu:
A. Własny serwis WWW – niezbędnik dla właściciela małej firmy
- podstawowe pojęcia techniczne związane z usługą WWW,
- technologie tworzenia stron WWW,
- CMS – cechy, wybór, obsługa na przykładzie Joomla i WordPress
- Usługi internetowe w prowadzeniu e-biznesu w małej firmie – portale aukcyjne, sklepy internetowe
B. Wprowadzenie do e-marketingu – podstawy zarządzania i optymalizacji serwisu WWW
- psychologiczne i socjologiczne podstawy użyteczności strony WWW (usability),
- metody zarządzania projektem wdrożenia serwisu internetowego,
- budowanie wiarygodności i zaufania,
- podstawy zagadnień prawnych - budowanie regulaminu witryny, przechowywanie danych osobowych
- obsługa Klienta z wyk. sieci,
- efektywne metody promocji strony WWW,
- podstawy SEO – pozycjonowanie, czyli widoczność strony w sieci: podstawowe metody, współpraca z usługodawcami,
- kampanie reklamowe Google AdWords,
- copywriting internetowy dla stron oraz portali, badania eye-tracingowe,
C. Media społecznościowe w marketingu i reklamie
- Facebook jak główne narzędzie marketingowca:
- zakładanie i zarządzanie fanpagem,
- optymalizacja profilu firmowego, działania poprawiające algorytm „edge rank”,
- kreowanie marki firmy (wartości treści merytorycznych, interaktywność - częstotliwość
publikacji, reakcja na komentarze),
- organizowanie różnych form promocyjnych (konkursy, oferty specjalne itp.),
- płatne reklamy na FB,
- nie tylko treść się liczy czyli jak budować zaufanie w sieci.
- prowadzenie bloga - najlepszym sposobem na budowanie wizerunku eksperta: jak i gdzie założyć bloga, zasady blogowania,
- przegląd i poznanie potencjału wykorzystania innych mediów społecznościowych:
- Google+ a FB – różnice i podobieńśtwa – zakładanie i obsługa,
- Twitter – szybki korespondent – kiedy warto twittować,
- YouTube, czyli nie tylko rozrywka – mocne narzędzie marketingowe: kiedy warto, koszty i
technikalia, zakładanie i obsługa kanału,
- Instagram, Foursquare i inne serwisy do ściągania ruchu i budowania przekazu marketingowego,
- kryzys w social media – jak reagować na problemy z klientami i użytkownikami, zasady i analiza wybranych przypadków z polskiej sieci,
- kontrola social media przez inne, dedykowane aplikacje przyspieszające prace w internecie,
- nowe trendy w social-merketingu (grywalizacja czyli wejście w interakcję poprzez w grę z użytkownikiem, nowe formy reklamy).
Mocne strony szkolenia:
- duża ilość godzin zajęć (godziny zegarowe)
- duża ilość praktycznych zajęć
- wykładowcy posiadają duże doświadczenie praktyczne w marketingu internetoeym oraz bardzo duże umiejętności w przekazywaniu wiedzy w sposób łatwy i zrozumiały
- stosowany podczas szkolenia system wizualizacji, umożliwia interaktywną pracę wykładowcy z uczestnikami szkolenia
- misja Ośrodka Szkoleniowego „NIKOM”, którą jest nauczanie w zakresie zastosowań najnowszej techniki informatycznej, realizowana jest poprzez szkolenia prowadzone na wysokim poziomie jakości z dbałością o jak najlepsze efekty tych szkoleń
Uczestnik kursu po jego ukończeniu:
- pozna formy serwisu WWW i cechy poszczególnych form serwisu w marketingu interetowym
- pozna podstawy zarządzania i optymalizacji serwisu WWW dla e-marketingu
- pozna jak wykorzystać media społecznościowe w marketingu i reklamie
Kurs kończy się:
- imiennym zaświadczeniem o ukończeniu kursu na specjalnym druku zatwierdzonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej
- imiennym certyfikatem wystawionym przez Ośrodek Szkoleniowy NIKOM
Zapytanie dotyczące kursu:
- wysłać na e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- lub dzwoniąc:
kom. 728 917 333, tel. 32 777 1111
Nasz konsultant skontaktuje się odpowiadając na e-mail lub oddzwaniając na podany telefon.